Klachtenregeling

Klachtenregeling
Wij proberen binnen onze praktijk de kwaliteit van de behandelingen te waarborgen om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Mocht u desondanks een klacht hebben over uw behandeling of behandelend therapeut, dan kunt u gebruik maken van onze klachtenregeling.

Normaal gesproken bevelen wij aan om uw klacht te bespreken met uw behandeld fysiotherapeut. Heeft dit niet uw voorkeur of heeft u het gevoel dat na het bespreken van de klacht er niet de juiste oplossing is geboden, dan kunt u contact opnemen met de praktijkhouder of de praktijkmanager.

Klachtenregeling via het KNGF
Mocht u er niet uitkomen met uw behandelend fysiotherapeut en de praktijkhouder. Of bent u niet tevreden met de oplossing dan kunt u gebruik maken van een wettelijk goedgekeurde klachtenprocedure. U kunt telefonisch contact opnemen met een klachtenfunctionaris voor kosteloos advies  en ondersteuning bij het indienen van een klacht en het zoeken naar een oplossing.

U kunt hiervoor contact opnemen met KNGF Ledenvoorlichting: 0334 672929.

De (onafhankelijke) klachtenfunctionaris bekijkt eerst uw klacht. Er wordt advies gegeven over het indienen van een klacht, u wordt geholpen bij het formuleren van de klacht en er wordt advies gegeven bij het zoeken naar een oplossing.
U krijgt binnen twee weken een reactie van het secretariaat of de klachtenfunctionaris op uw ingediende klacht.