Klachtenregeling

Klachtenregeling

Klachtenregeling
Wij proberen binnen onze praktijk de kwaliteit van de behandelingen te waarborgen om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Mocht u desondanks een klacht hebben over uw behandeling of behandelend therapeut, dan kunt u gebruik maken van onze klachtenregeling.

Normaal gesproken bevelen wij aan om uw klacht te bespreken met uw behandeld fysiotherapeut. Heeft dit niet uw voorkeur of heeft u het gevoel dat na het bespreken van de klacht er niet de juiste oplossing is geboden, dan kunt u contact opnemen met de praktijkhouder of de praktijkmanager.

Klachtenregeling via het KNGF
Mocht u er niet uitkomen met uw behandelend fysiotherapeut en de praktijkhouder. Of bent u niet tevreden met de oplossing dan kunt u gebruik maken van een wettelijk goedgekeurde klachtenprocedure. U kunt telefonisch contact opnemen met een klachtenfunctionaris voor kosteloos adviesĀ  en ondersteuning bij het indienen van een klacht en het zoeken naar een oplossing.

U kunt hiervoor contact opnemen met KNGF Ledenvoorlichting: 0334 672929.

De (onafhankelijke) klachtenfunctionaris bekijkt eerst uw klacht. Er wordt advies gegeven over het indienen van een klacht, u wordt geholpen bij het formuleren van de klacht en er wordt advies gegeven bij het zoeken naar een oplossing.
U krijgt binnen twee weken een reactie van het secretariaat of de klachtenfunctionaris op uw ingediende klacht.

Slide Kunnen wij u helpen? Heeft u een vraag over een klacht/blessure, wilt u meer informatie over een behandeling of wilt u een afspraak maken? Bel dan 0575 551 983 of maak een afspraak. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 08.00 uur en 10.30 uur. AFSPRAAK MAKEN CONTACT VIA WHATSAPP

Slide Fysiotherapie Dommerholt Dorpsstraat 6,
7251 BB Vorden
Tel: 0575 551 983 WhatsApp: (06) 30 22 31 94 Email: info@fysiotherapievorden.nl
Openingstijden Ma, Di, Wo 08:00 uur - 18:00 uur Donderdag 08:00 uur - 21:00 uur Vrijdag 08:00 uur - 19:00 uur Za, Zo Gesloten Volg ons Praktijk Dommerholt